niedziela, 18 listopada 2012

Info

Panie i panowie postanowiłam zmienić nick bo ten mi się znudził, szczerze mówiąc nigdy mi się nie podobał. Jestem zwariowana i lubię coś niezwykłego,a  nie zwykłe "Nisia" Wykorzystałam fakt iż zbliżają się moje urodziny (o czym wam jeszcze przypomnę) i stwierdziłam że to odpowiedzi moment na zmianę, od dzisiaj mój nick to "Acoustic_Version" niestety, na blogu pojawiły się pewne komplikacje i mie mogę zmienić nazwy aby było piękne i bez niczego zbędnego Acoustic_Version. Wyszło mi AcousticEwa, a tego nie chciałam i nie mgę tego zmienić w ciągu najbliższych paru miesięcy, niestety :( Więc teraz będe sie podpisywać także pod postem.

Acoustic_Version

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!Nominowałam twojego bloga do Liebster Award! Więcej informacji znajdziesz tu: http://the-bitter-taste-of-happines.blogspot.com/2012/11/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń